Skuteczna reklama firmy w sieci.

Skuteczna reklama firmy w sieci.

30 maja, 2018 0 przez Infopress

Współczesne formy reklamy dla małych i średnich firm, opierają się przede wszystkim na tradycyjnych metodach, czyli poprzez banery reklamowe rozmieszczone na terenie działania, czy też wszelkiego rodzaju notki reklamowe w lokalnej prasie. Niemniej jednak wszystkie te małe i średnie przedsiębiorstwa, nie mogą na chwilę obecną lekceważyć tak potężnego medium reklamowego jakim jest Internet. Większość badań wykazuje, iż coraz większa liczba konsumentów korzysta właśnie z Internetu jako źródła informacji na temat konkretnych produktów, a stale rośnie też liczba osób, które za pośrednictwem sieci dokonują finalnego zakupu. Dlatego też, skutecznie przeprowadzona reklama w sieci internetowej, będzie dla wielu przedsiębiorców, rozwiązaniem idealnym, które pozwoli podnieść poziom sprzedaży produktów czy też usług.

Czym jest reklama w sieci internetowej?

Z całą pewnością nie wszyscy będą sobie tutaj do końca zdawać sprawę z tego, czym tak do końca jest reklama w sieci internetowej. Otóż jest specyficzny zbiór działań realizowanych przez agencję marketingową, które mają na celu dotrzeć do klienta za pośrednictwem strony firmowej www. W pierwszej kolejności trzeba będzie takową stronę stworzyć, choć lepiej będzie tutaj zlecić jej stworzenie zewnętrznej agencji. Za kwotę w granicach 500-1500 PLN, możemy już mieć gotową witrynę firmową, dzięki której nasi klienci będą mogli zaznajomić się z naszą ofertą. Roczny koszty utrzymania takowej strony oscyluje w graniach 200-500 złotych, w zależności od parametrów serwera, od domeny, i dodatkowych elementów, takich jak na przykład zabezpieczenie przesyłania informacji poprzez protokół ssl.

marketing w wyszukiwarkachTeraz kwestią najważniejszą jest sprawić, aby nasi potencjalni klienci wpisując do wyszukiwarki internetowej nazwy naszych usług czy też produktów (słowa kluczowe), mogli trafić właśnie na naszą stronę a nie na stronę konkurencji. Tutaj właśnie będziemy mieć do czynienia z reklamą w sieci, bowiem to agencja marketingowa będzie prowadzić kampanię pozycjonowania naszej strony, mającą na celu podniesienie jej w wynikach wyszukiwania dla konkretnych zapytań. Jest to proces dość skomplikowany, aczkolwiek w wielu przypadkach, przy odpowiednim zaangażowaniu możliwe jest samodzielne prowadzenie takiej kampanii.

O samych kwestiach związanych ściśle z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, odsyłamy na stron:

Jak skutecznie działać aby osiągnąć sukces?

sukces w pozycjonowaniuOczywiście nie jest to też tak proste, że wystarczy zlecić pozycjonowanie firmie zajmującej się takimi działania, i od razu będziemy mieć tabuny klientów walących w nasze drzwi. Proces pozycjonowania jest dość długotrwały i wymaga ścisłej współpracy pomiędzy agencją marketingową, a klientem. Trzeba przecież ustalić zakres prowadzonej kampanii, wdrożyć poprawki na stronie, celem dopasowania jej do ustalonych słów kluczowych, czy też w celu poprawienia wygody użytkownika, co wszystko razem będzie mieć wpływ na wyniki naszej strony firmowej. Dobrze zrealizowane pozycjonowanie w Katowicach z całą pewnością przyczyni się do realnego wzrostu sprzedaży usług i produktów, aczkolwiek zaznaczamy, iż jest to proces powolnego i systematycznego budowania wyniku. Nie warto tutaj korzystać z usług firm, które oferują bardzo szybko dobre wyniki. Co prawda z technicznego punktu widzenia jest to możliwe, ale od razu tutaj można zacytować Pawlaka – „im wyżej wleziesz, tym z większym hukiem spadniesz”, co w tym przypadku idealnie oddaje sytuację. Możliwe jest szybkie osiągnięcie wyników, ale w 99% przypadków wiązać się to będzie z dość szybkimi i dotkliwymi karami ze strony wyszukiwarki, która ostatecznie może całkowicie usunąć naszą stronę w wyników wyszukiwania (Ban w Google).

Jednym słowem warto tutaj poświęcić nieco czasu i pracy aby w długoterminowej perspektywie osiągnąć konkretne i stabilne wyniki naszej strony internetowej. Dobrze prowadzona reklama w sieci z cała pewnością będzie tutaj pomocna.